fbpx

Zaposlitvena pot posameznika kot orodje za gradnjo močne blagovne znamke

Od zaposlenih do zvestih ambasadorjev podjetja

KDAJ

16.5.2024

KJE

Ekonomska fakulteta v Ljubljani

O programu 

Datum in ura: 16. maj 2024 od 9.00 do 16.00
Lokacija: Ekonomska fakulteta v Ljubljani
Jezik: angleščina

Z ugledom podjetja je podobno kot z zdravjem. Dokler je v dobrem stanju, mu pogosto ne posvečamo dovolj pozornosti – ko v podjetju vsi procesi in zaposleni delujejo v harmoniji, velikokrat ne razmišljamo o izboljšavah. Vendar pa nas potrebe zaposlenih zaradi izhajanja iz različnih generacij in kulturnih ozadij silijo, da smo neprestano v koraku s časom. Zadovoljni zaposleni so namreč najboljši ambasadorji kateregakoli podjetja. Prav zato je velikokrat potrebno ravnati preventivno, poskrbeti za procese vodenja in sodelavce. Poskrbeti je potrebno za celotno pot zaposlenega (“Employee journey”) vse od začetnega razgovora pa do zaključka karierne poti znotraj podjetja. Zakaj? Ker je prvi vtis ključnega pomena in vpliva na celotno podobo organizacije. Ste kdaj pomislili, da ima lahko slabo izpeljan in nespoštljiv razgovor negativen vpliv na blagovno znamko celotne organizacije? 

 

Zakaj? 

  • Prepoznajte pomembnost zaposlitvene poti posameznika in njen vpliv na blagovno znamko delodajalca,
  • izboljšajte zunanjo (potencialen kader) in interno komunikacijo (zaposleni), 
  • ustvarite učinkovit proces uvajanja (onboarding) novih zaposlenih, 
  • spodbudite svoje zaposlene, da postanejo ambasadorji podjetja, 
  • razvijte pristope, ki bodo okrepili zvestobo zaposlenih.

 

Za koga? 

  • Delodajalce in HR strokovnjake, 
  • strokovnjake za “Employer branding”, 
  • vodje podjetij, oddelkov ali večjih projektov, 
  • vse, ki želijo izboljšati delovno okolje in kulturo podjetja.

 

Kako?

Enodnevna delavnica bo vključevala delo na praktičnih primerih, diskusije, predavanje in poglobljene debate. Udeleženci bodo imeli priložnost iz prve roke uporabiti orodja in se tekom delavnice poglobiti v trenutno stanje na področju zaposlitvene poti vsakega zaposlenega v podjetju, in s pomočjo nasvetov in usmeritev predavatelja narediti načrt za izboljšave v prihodnosti. 

 

Kotizacija in prijava

Začetek programa: 16. maj 2024
Rok za prijavo: 6. maj 2024 

Kotizacija za program znaša 400 EUR (+DDV). V kolikor se udeležite tudi delavnice Kako privabiti in zadržati vrhunske talente? pa je cena 1.050 EUR (+DDV).

Popusti:

  • 20% popust: za 3 ali več udeležencev, ki se prijavljajo iz istega podjetja.
  • 30% popust: v primeru, da je plačnik fizična oseba.
  • 20% popust: za člane Alumni EF.

 Popusti se med seboj ne seštevajo.

Kotizacija vsebuje:

  • Izvedbo seminarja,
  • gradivo, ki ga pripravi predavatelj,
  • certifikat trojno akreditirane poslovne šole,
  • organizacijsko podporo.

 

V primeru odjave manj kot osem dni pred pričetkom programa vam bomo zaračunali celotno kotizacijo, kot tudi v primeru, da ste prijavljeni in se programa ne udeležite.
Po izpolnitvi prijavnega obrazca boste prejeli potrditev o prijavi na vaš e-poštni naslov.
Račun bo izdan ob pričetku programa na naslov, ki ga boste vpisali v prijavni obrazec.

    PRIJAVNICA

    ______


    PODATKI ZA RAČUN



     

    Lazar Džamić

    Lazar Džamić je nekdanji vodja načrtovanja blagovnih znamk v Googlovem ZOO (kreativni možganski trust) v Londonu, kreativni strateg, pisatelj in akademik. 

    Kot svetovalec, sodeluje z različnimi svetovno znanimi podjetji in jim pomaga pri oblikovanju trajnostne strategije na področju trženja, blagovne znamke, komunikacije ter vsebinskega in digitalnega marketinga. V preteklosti je deloval kot direktor strateškega načrtovanja v več kreativnih agencijah v Londonu in bil eden izmed prvih digitalnih strategov v Združenem Kraljestvu. Je avtor več knjig in predavatelj na različnih Univerzah po Evropi. Ko prisluhnete njegovemu predavanju, boste ugotovili, da je Lazar veliko več kot ta preprost življenjepis. 

    Bodi prvi obveščen o prostih delih.

    Prijavi se na novice!
    Povežimo se!