fbpx Radio Buttons

Sedem elementov uspešne blagovne znamke delodajalca

How to attract and retain top talent?

WHEN

14.5.2024

WHERE

Ekonomska fakulteta v Ljubljani

O programu 

Datum in ura: 14. in 15. maj 2024 od 9.00 do 17.00
Lokacija: Ekonomska fakulteta v Ljubljani
Jezik: angleščina

V svetu nenehnih sprememb in naraščajoče konkurence je postati privlačen delodajalec ključnega pomena. Talenti postajajo vse bolj zahtevni in imajo več izbire med delodajalci, zato postati prepoznaven in privlačen delodajalec ni več le prednost, temveč nujnost. Lazar Džamić, nekdanji vodja načrtovanja blagovnih znamk v Googlovem ZOO (kreativni možganski trust) v Londonu, deli svoje izkušnje in znanje v novem modelu, imenovanem “The 7-Point Star”. Ta model razkriva, kako podjetja lahko postanejo magnet za vrhunske talente, ki presegajo tradicionalne dejavnike kot je plača ali ping pong mize v pisarni. 

 

Zakaj? 

  • Naučite se zgraditi pozitivno podobo vašega podjetja kot privlačnega delodajalca,
  • optimizirajte procese zaposlovanja, 
  • vplivajte na produktivnost in uspešnost zaposlenih,
  • razvijte pristope, ki bodo okrepili zvestobo zaposlenih, 
  • ustvarite pozitivno organizacijsko kulturo, 
  • spoznajte, kako zadovoljni zaposleni postanejo ambasadorji vašega podjetja. 

 

Za koga? 

  • Delodajalce in HR strokovnjake, 
  • strokovnjake za Employer branding, 
  • zaposlene v marketingu, 
  • vodje podjetij, oddelkov ali večjih projektov,
  • kadrovske agencije.

 

Kako?

Dvodnevna delavnica bo vključevala delo na praktičnih primerih, diskusije, predavanje in poglobljene debate. Udeleženci bodo imeli priložnost iz prve roke uporabiti orodja in tekom delavnice ustvariti osnutek strategije za izboljšanje blagovne znamke delodajalca. Drugi dan bodo potekala dela na posameznih projektih, kjer bo predavatelj vsakemu posebej zagotovil povratno informacijo. 

 

Kotizacija in prijava 

Začetek programa: 14. maj 2024
Rok za prijavo: 6. maj 2024 

Kotizacija za program znaša 750 EUR (+DDV). V kolikor se udeležite tudi delavnice Od zaposlenih do zvestih ambasadorjev pa je cena 1.050 EUR (+DDV).

Popusti:

  • 20% popust: za 3 ali več udeležencev, ki se prijavljajo iz istega podjetja.
  • 30% popust: v primeru, da je plačnik fizična oseba.
  • 20% popust: za člane Alumni EF.

Popusti se med seboj ne seštevajo.

Kotizacija vsebuje:

  • Izvedbo seminarja
  • gradivo, ki ga pripravi predavatelj
  • certifikat trojno akreditirane poslovne šole,
  • organizacijsko podporo.

V primeru odjave manj kot osem dni pred pričetkom programa vam bomo zaračunali celotno kotizacijo, kot tudi v primeru, da ste prijavljeni in se programa ne udeležite.
Po izpolnitvi prijavnega obrazca boste prejeli potrditev o prijavi na vaš e-poštni naslov.
Račun bo izdan ob pričetku programa na naslov, ki ga boste vpisali v prijavni obrazec.

 

    PRIJAVNICA

    Izberite eno od možnosti:




    _________

    _________

    Lazar Džamić

    Lazar Džamić je nekdanji vodja načrtovanja blagovnih znamk v Googlovem ZOO (kreativni možganski trust) v Londonu, kreativni strateg, pisatelj in akademik. 

    Kot svetovalec, sodeluje z različnimi svetovno znanimi podjetji in jim pomaga pri oblikovanju trajnostne strategije na področju trženja, blagovne znamke, komunikacije ter vsebinskega in digitalnega marketinga. V preteklosti je deloval kot direktor strateškega načrtovanja v več kreativnih agencijah v Londonu in bil eden izmed prvih digitalnih strategov v Združenem Kraljestvu. Je avtor več knjig in predavatelj na različnih Univerzah po Evropi. Ko prisluhnete njegovemu predavanju, boste ugotovili, da je Lazar veliko več kot ta preprost življenjepis. 

    Be notifyed about recent job vacancies.

    Subscribe to news!
    Get in touch!