fbpx

Praktična delavnica s podjetjem Coca-Cola HBC

Marketing in prodaja – z roko v roki do uspeha!

KDAJ

25.3.2025

KJE

Ekonomska fakulteta

Ste na začetku svoje karierne poti in se sprašujete, kako pridobiti praktična znanja, ki jih podjetja dejansko iščejo? Vas skrbi, kako znanje, ki ga dobite od profesorjev, uporabiti v praksi? Ali pa ste študent druge fakultete in bi radi pridobili praktično znanje s področja ekonomije?

Kdaj? 25. marec 2025, od 16. do 17.30 ure

Kje? Ekonomska fakulteta

Delavnica je namenjena študentom, ki jih zanima dinamično delo v marketingu in prodaji ter želijo razumeti, kako lahko učinkovito sodelovanje vodi do boljših rezultatov in uspešnih poslovnih zgodb. Skozi primer globalne blagovne znamke Coca-Cola bodo udeleženci spoznali, kako se marketing in prodaja prepletata pri ustvarjanju nepozabnih izkušenj za potrošnike.

Ključne vsebine delavnice:

1. Vloga marketinga in prodaje skozi celotno kupčevo pot (Customer Journey)

  • Razumevanje ključnih stičnih točk med marketingom in prodajo na poti potrošnika od zavedanja do nakupa in zvestobe.

  • Kako Coca-Cola gradi svojo prisotnost na trgu s kombinacijo marketinških strategij in prodajnih pristopov.

  • Pomen usklajenega sodelovanja za ustvarjanje enotne in prepoznavne potrošniške izkušnje.

2. Učinkovita komunikacija in prilagodljivost pri sodelovanju

  • Kako v Coca-Coli marketing in prodaja sodelujeta pri oblikovanju sporočil, ki nagovarjajo različne ciljne skupine.

  • Praktične tehnike za jasnejšo in bolj učinkovito komunikacijo v poslovnem okolju (Make it simple).

  • Pomen prilagodljivosti in odzivnosti na tržne spremembe in različne deležnike (Customer first).

3. Konkretni primeri marketinško-prodajnih aktivnosti in pristopov Coca-Cola

  • Kako Coca-Cola ustvarja in izvaja marketinške kampanje ter kako jih podpira prodajna ekipa.

  • Primeri uspešnih marketinških strategij (npr. personalizirane steklenice, sponzorstva športnih dogodkov, inovativne digitalne kampanje).

  • Kako podjetje gradi zvestobo potrošnikov in kako prodaja izkorišča marketinško podporo za rast prodaje.

Praktična znanja, ki jih bodo študenti pridobili:

  • Stakeholder management & sodelovanje marketinga in prodaje v praksi (We over I):

    • Kako vzpostaviti učinkovito sodelovanje med oddelki in z različnimi deležniki.

    • Kako se učiti iz najboljših praks globalnih podjetij, kot je Coca-Cola.

  • Kako enostavno in jasno komunicirati ključna sporočila (Make it simple): 

    • Razvoj kratkih, jasnih in učinkovitih poslovnih sporočil, ki dosežejo ciljno občinstvo.

    • Kako prilagoditi način komunikacije različnim poslovnim situacijam in sogovornikom.

  • Kako se prilagoditi različnim deležnikom in situacijam v poslu (Customer first): 

    • Razumevanje, kako postaviti kupca v središče poslovnih odločitev.

    • Kako marketing in prodaja sodelujeta pri zagotavljanju najboljše potrošniške izkušnje.

Predznanje za udeležbo na delavnici ni potrebno.

O seriji delavnic Ekonomska fakulteta v praksi

Dogodek Ekonomska fakulteta v praksi je namenjen prav vam – študentom, ki želite poglobiti svoja znanja in pridobiti vpogled, katere veščine in programi vam bodo prav prišli na različnih delovnih mestih.

Z nami bodo predstavniki priznanih slovenskih in mednarodnih podjetij, ki vam bodo predstavili konkretna delovna mesta in vas seznanili z znanji ter programi, ki jih dnevno uporabljajo v praksi. Na ta način boste pridobili jasnejšo sliko, kako lahko uporabite svoje akademsko znanje v realnih poslovnih okoljih.

Predavateljica

Lara Habjan

Marketing Specialist v podjetju Coca-Cola HBC

Lara Habjan

Partner delavnice

Prijava

Prijava na delavnico je brezplačna.

Odpoved udeležbe je brezplačna, v kolikor to sporočite na kariernicenter@ef.uni-lj.si 3 dni pred pričetkom delavnice.

    PRIJAVNICA



    Strinjam se s splošnimi pogoji in pogoji varovanja osebnih podatkov.

    Bodi prvi obveščen o prostih delih.

    Prijavi se na novice!
    Povežimo se!