Ste na začetku svoje karierne poti in se sprašujete, kako pridobiti praktična znanja, ki jih podjetja dejansko iščejo? Vas skrbi, kako znanje, ki ga dobite od profesorjev, uporabiti v praksi? Ali pa ste študent druge fakultete in bi radi pridobili praktično znanje s področja ekonomije?
Kdaj? 25. marec 2025, od 16. do 17.30 ure
Kje? Ekonomska fakulteta
Delavnica je namenjena študentom, ki jih zanima dinamično delo v marketingu in prodaji ter želijo razumeti, kako lahko učinkovito sodelovanje vodi do boljših rezultatov in uspešnih poslovnih zgodb. Skozi primer globalne blagovne znamke Coca-Cola bodo udeleženci spoznali, kako se marketing in prodaja prepletata pri ustvarjanju nepozabnih izkušenj za potrošnike.
Ključne vsebine delavnice:
1. Vloga marketinga in prodaje skozi celotno kupčevo pot (Customer Journey)
-
Razumevanje ključnih stičnih točk med marketingom in prodajo na poti potrošnika od zavedanja do nakupa in zvestobe.
-
Kako Coca-Cola gradi svojo prisotnost na trgu s kombinacijo marketinških strategij in prodajnih pristopov.
-
Pomen usklajenega sodelovanja za ustvarjanje enotne in prepoznavne potrošniške izkušnje.
2. Učinkovita komunikacija in prilagodljivost pri sodelovanju
-
Kako v Coca-Coli marketing in prodaja sodelujeta pri oblikovanju sporočil, ki nagovarjajo različne ciljne skupine.
-
Praktične tehnike za jasnejšo in bolj učinkovito komunikacijo v poslovnem okolju (Make it simple).
-
Pomen prilagodljivosti in odzivnosti na tržne spremembe in različne deležnike (Customer first).
3. Konkretni primeri marketinško-prodajnih aktivnosti in pristopov Coca-Cola
-
Kako Coca-Cola ustvarja in izvaja marketinške kampanje ter kako jih podpira prodajna ekipa.
-
Primeri uspešnih marketinških strategij (npr. personalizirane steklenice, sponzorstva športnih dogodkov, inovativne digitalne kampanje).
-
Kako podjetje gradi zvestobo potrošnikov in kako prodaja izkorišča marketinško podporo za rast prodaje.
Praktična znanja, ki jih bodo študenti pridobili:
-
Stakeholder management & sodelovanje marketinga in prodaje v praksi (We over I):
-
Kako vzpostaviti učinkovito sodelovanje med oddelki in z različnimi deležniki.
-
Kako se učiti iz najboljših praks globalnih podjetij, kot je Coca-Cola.
-
-
Kako enostavno in jasno komunicirati ključna sporočila (Make it simple):
-
Razvoj kratkih, jasnih in učinkovitih poslovnih sporočil, ki dosežejo ciljno občinstvo.
-
Kako prilagoditi način komunikacije različnim poslovnim situacijam in sogovornikom.
-
-
Kako se prilagoditi različnim deležnikom in situacijam v poslu (Customer first):
-
Razumevanje, kako postaviti kupca v središče poslovnih odločitev.
-
Kako marketing in prodaja sodelujeta pri zagotavljanju najboljše potrošniške izkušnje.
-
Predznanje za udeležbo na delavnici ni potrebno.
O seriji delavnic Ekonomska fakulteta v praksi
Dogodek Ekonomska fakulteta v praksi je namenjen prav vam – študentom, ki želite poglobiti svoja znanja in pridobiti vpogled, katere veščine in programi vam bodo prav prišli na različnih delovnih mestih.
Z nami bodo predstavniki priznanih slovenskih in mednarodnih podjetij, ki vam bodo predstavili konkretna delovna mesta in vas seznanili z znanji ter programi, ki jih dnevno uporabljajo v praksi. Na ta način boste pridobili jasnejšo sliko, kako lahko uporabite svoje akademsko znanje v realnih poslovnih okoljih.