fbpx

Boostaj svojo kariero na intenzivnem 3-dnevnem izobraževanju

Career Ready Bootcamp

KDAJ

X.9.2022

KJE

Online

Ali ravno zaključuješ študij in te skrbi kje in kako boš našel svojo prvo zaposlitev? Se sprašuješ kje dobiti kulsko službo o kateri si vedno sanjal? Kako prepričati delodajalca, da si prava oseba za ta “job”? Katere so kompetence, ki jih kadroviki cenijo pri mladih talentih? 

Da, da, da in še enkrat da? 

Potem se nam pridruži na Career Ready Bootcampintenzivnem 3-dnevnem izobraževanju, ki te pripravi za vstop na trg dela.

KDAJ? September 2022

KJE? Online

Opremili te bomo z znanji in mehkimi veščinami, ki so nepogrešljive pri vsakem posamezniku. 

Kaj pravzaprav so mehke veščine? To so veščine, ki so pomembne za učinkovito in prepričljivo izražanje informacij, idej in sporočil. So tiste veščine, ki jih delodajalci pri zaposlenih najbolj cenijo med drugimi komunikacija, javno nastopanje, mreženje, timsko delo, kritično razmišljanje, prilagodljivost na spremembe in podobno.

V današnjem konkurenčnem poslovnem okolju se od mladih, ki se prvič srečajo z iskanjem zaposlitve pričakuje, da imate številne veščine in sposobnosti, ki jih ni mogoče razviti v enem dnevu. Z njihovim razvojem je potrebno začeti že v času študija in na ta način graditi osebno konkurenčno prednost.

Na izobraževanju Career Ready Bootcamp se boš naučil kako 

  • prevzeti nadzor nad svojo kariero; 
  • napisati CV ter motivacijsko pismo;
  • zgraditi osebno blagovno znamko;
  • pustiti odličen prvi vtis; 
  • s pomočjo mreženja najti karierne priložnosti;
  • iskati prosta delovna mesta na Linkedinu;
  • biti pripravljen na zahteven selekcijski postopek;
  • biti finančno samostojen ;
  • in še več!

Pridružili se nam bodo strokovnjaki in delodajalci, ki ti bodo podali informacije iz prve roke! 

Boostaj svojo kariero ter se nam pridruži na Career Ready Bootcampu!

Te še nismo prepričali? Preberi kaj so o Career Ready Bootcampu povedali prejšnji udeleženci. 

Katja Trdin izobraževanje priporoča vsakemu študentu, ki si želi redne zaposlitve ali pa gre proti koncu študija

“Iz lastnih izkušenj lahko povem, da sem po izobraževanju izpopolnila svoj LinkedIn profil ter življenjepis in takoj dobila povabila na razgovor. Dobila sem tudi redno službo, kar pa je bil tudi moj glavni cilj v lanskem letu.”

Manca Rakovec ob prijavi na Career Ready Bootcamp ni bila čisto prepričana ali se je pravilno odločila

“Vendar sem že prvi dan ugotovila, da je program kvalitetno zastavljen in na njem sodelujejo usposobljeni posamezniki. Dekleta iz Kariernega centra EF pa resnično želijo pomagati bodočim generacijam. Na Career Ready Bootcampu sem se ogromno naučila, med drugim tudi kako uporabljati LinkedIn pri iskanju zaposlitve in mreženju. Največjo vrednost pa bi pripisala temu, da sem začela bolj razmišljati o svoji prihodnosti. Career Ready Bootcamp mi je služil kot izvrstna odskočna deska za iskanje nadaljnjih izobraževanj in investicijo v lastno prihodnost.”

Andrej Pišl pa se je na Career Ready Bootcamp prijavil z že kar nekaj delovnih izkušenj

“Vsebina je bila zelo zanimiva in praktično usmerjena, uporabna tudi zame, ki imam za sabo že kar nekaj delovnih izkušenj. Koordinatorska ekipa, in pa tudi gostje so postregli z nekaj teorije, a predvsem je bil poudarek na praksi. Program definitivno pozdravljam in priporočam udeležbo!”

Boti “Career Ready” tudi ti in se nam pridruži na Career Ready Bootcamp!

Program

Osrednje teme Career Ready Bootcampa:

  • Personal branding
  • CV, motivacijsko pismo in prvi razgovor
  • Priprava Linkedin profila
  • Komunikacija s poudarkom na učinkovitih predstavitvah
  • Psihološko testiranje
  • Osebne finance
  • Učinkovito mreženje
  • Poslovni bonton
  • Okrogla miza – Prihodnost se začne zdaj! Načrtovanje kariernega razvoja

Opis delavnic

Ali kdaj pomisliš na to, kakšna je tvoja osebna blagovna znamka, s katero se predstavljaš in pod katero nastopaš?

Kaj je tvoj faktor X, zaradi katerega si edinstven in se razlikuješ od drugih?

Dobra osebna blagovna znamka lahko učinkovito pripomore k želenemu poklicnemu uspehu. A njeno oblikovaje je proces, ki traja vse življenje. Kje začeti in kako se ga lotiti, da boš v množici odličnih kandidatov za ugledno delovno mesto izstopal?

Izvedel boš kako se lotiti priprave življenjepisa, ki bo izstopal ter motivacijskega pisma po katerem se te bodo zapolnili. Obenem pa se boš tudi naučili kako pustiti dober prvi vtis na razgovoru ter najpogostejše napake, katerim se je priporočljivo izogniti.

Zakaj je pomembno, da imaš profesionalno urejen Linkedin profil?

Dandanes podjetja kadrujejo s pomočjo socialnih omrežij – in Linkedin je eden izmed najbolj uporabljenih. Na delavnici boš:

– oblikoval Linkedin profil, ki bo odseval tvojo strokovnost, z upoštevanjem najboljših praks na resničnih primerih;

– spoznal primerno vsebino za objavljanje, kako se odzvati na komentarje in kako ti Linkedin lahko pomaga do prve zaposlitve.

Izbira pravega kandidata na izbrano delovno mesto je za podjetje izrednega pomena. Zaradi tega so številna podjetja uvedla psihološka testiranja/razvojna orodja – standardizirana in objektivna orodja, s katerimi ocenimo posameznikova močna področja in priložnosti za razvoj, ne glede na izobrazbo in izkušnje.

Podaj se v svet testiranj in bodi pripravljen na še tako zahteven selekcijski postopek.

Izvedel boš kako se predstaviti, da boš pustil odličen prvi vtis in da si o tebi ne bodo zapomnili le tvojega imena. Dodatno boš na delavnici s pomočjo nasvetov trenerk in praktičnih primerov izdelal vizualno privlačno in učinkovito predstavitev. Vadil boš pristope in tehnike »pitchev«, analiziral primere dobrih predstavitev, se naučil strukturirati vsebino, sestaviti vizualije, uporabljati pripomočke in spoznal pomen neverbalne komunikacije.

Zakaj je potrebno že v študentskih letih razumeti osnove mreženja? Z mreženjem lahko namreč prevzameš nadzor nad svojo kariero, pa naj gre za naslednji korak v poslu ali pa iskanje prve zaposlitve.

– Kako si lahko že danes zagotoviš, da boš imeli čez 5, 10 ali 20 let dosti poslovnih pobud, odprtih vrat in boljšo prihodnost?

– Zakaj smo iz naslova mreženja, povezovanja, velikokrat sami sebi največji sovražnik?

– Kako je potrebno dolgoročno gledati na poslovno in socialno mreženje?

– Kako si lahko brez investicije postaviš sistem mreženja in poskrbiš, da nikoli ne pozabiš na ključne osebe v življenju?

– Že danes ste »brand«, zakaj ti ne bi smelo biti vseeno, kakšno sled puščaš tako v on-line kot off-line svetu?

Ali veš, kaj pomeni imeti urejene osebne finance? Se zavedaš, da so osebne finance zelo pomemben sestavni del našega življenja?

Skrb za osebne finance je pomemben korak k tvoji samostojnosti. Gre za veščine, s katerimi se boš naučili razporejati denar tako, da ga bo dovolj za uresničevanje vaših potreb. To široko področje zajema pridobivanje, porabo in upravljanje denarnih sredstev posameznika ter izdelavo ustreznega finančnega načrta za doseganje dolgoročnih ali kratkoročnih ciljev.

V sklopu delavnice bomo odgovorili na naslednja vprašanja:

– kaj pomeni finančna samostojnost;

– kaj je potrebno vedeti o osebnih financah;

– varnostna rezerva in ustvarjanje prihrankov;

– kako do finančnih informacij in svetovanja.

Karierna pot posameznika ni nekaj, kar se zgodi. Kdor si želi, da bo na svoji karierni poti zares uspešen in da bo njegov prehod na trg dela čim lažji, se bo moral, poleg informiranosti, načrtno posvetiti oblikovanju lastnih kariernih ciljev in kariere na sploh. Gosta bosta s teboj delila izkušnjo iz prve roke ter ti podala koristne napotke za vstop na trg dela.

Izvajalci

Jana Benedik

Vodja dejavnosti Kariernega centra EF

Jana Benedik

se je po štirih letih pustolovščin v tujini v sklopu študija in dela odločila, da svoje znanje iz področja mednarodnega poslovanja in psihologije prenese v prakso in se pridruži CPOEF ekipi kot Vodja dejavnosti kariernega centra. Njena vloga je pomagati podjetjem pri grajenju blagovne znamke delodajalca ter jih zbližati s študenti Ekonomske fakultete preko različnih kariernih dogodkov. Jana je oseba, ki bo oblekla rumen pulover na deževen dan in s tem prinesla sonce v pisarno. Je pozitivna, pustolovska, odprtega duha, njena pisarna je polna rastlin, ostale sodelavce pa spodbuja, da so aktivni.

Katja Juhart

Vodja kadrovskega oddelka, PwC Slovenija

Katja Juhart

Hana Kečanovič

Strokovna vodja in vodja marketinga v Zavodu Ypsilon

Hana Kečanovič

je strokovna vodja in vodja marketinga v Zavodu Ypsilon. Vodi komunikacijo na družbenih omrežjih in skrbi za odnose s partnerji. Poleg vodenja zavoda se ukvarja z grafičnim oblikovanjem in za majhna podjetja oblikuje logotipe in celostne grafične podobe.

Trenutno je članica upravnega odbora Študentske sekcije za marketing Slovenije, kjer kot vodja internega marketinga organizira interne dogodke in izobraževanja za člane društva. 

Bojana Košnik Čuk

Strokovnjakinja za bonton in protokol

Bojana Košnik Čuk

strokovnjakinja za bonton in protokol, lastnica podjetja Bonton d.o.o. in izkušena predavateljica. Skrbela je za protokol na Ministrstvu za zunanje zadeve, Službi Vlade RS za evropske zadeve, Vladi RS – Servisu za protokolarne storitve Brdo, Mestni občini Ljubljana in Ministrstvu za obrambo. Predavateljica je avtorica knjige 24 ur poslovnega bontona.

Monika Lapanja

Direktorica CPOEF

Monika Lapanja

je v skoraj 20 letni karieri na Ekonomski fakulteti, kjer je tudi magistrirala, predvsem razvijala odnos sodelovanja fakultete z gospodarstvom, s katerim se je vmes srečala tudi kot izvršna direktorica Združenja YES.
Komunikacijske veščine je razvijala in prakticirala kot vodja Službe za odnose z javnostmi na Ekonomski fakulteti ter jih delila s študenti pri predmetu poslovno komuniciranje na tej isti fakulteti. Prav tako različne teme s področja poslovnega komuniciranja deli na mnogih delavnicah poslovnega izobraževanja na CPOEF. Sicer pa trenutno kot direktorica CPOEF kreira rešitve razvoja kadrov v podjetjih.
Maša Madon

Finance, svetovanje in prodaja, CPOEF

Maša Madon

se je po zaključenem magistrskem programu na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani leta 2014 zaposlila v Centru poslovne odličnosti Ekonomske fakultete (CPOEF, center za sodelovanje z gospodarstvom: https://www.cpoef.si/).

Mašina vloga na CPOEF združuje vodenje financ, prodajo ter strateški razvoj projektov za različna slovenska in tuja podjetja. Ob svojem delu nenehno išče priložnosti za razvoj, kot asistentka na EF UL, izvajalka komunikacijskih delavnic, predsednica društva TopEF, co-founder projekta Innovative All-nighter (poslovni hackathon, ki letno združi 300 študentov in 8 podjetij), co-founder mentorskega projekta Mladi junaki (Global Shapers Community Ljubljana, iniciativa Svetovnega ekonomskega foruma) in drugo.

Na splošno Maša poskuša usmerjati svoje aktivnosti, komunikacijo in energijo v povezovanje v različnih mrežah in iskanje priložnosti za nove projekte (www.linkedin.com/in/masamadon).

Irena Munda

Specialistka za izobraževanje in razvoj, PwC Slovenia

Irena Munda

Boško Praštalo

Strokovnjak za mreženje in osebno prodajo

Boško Praštalo

je v prvi vrsti družinski človek, ponosen oče dveh otrok in srečno poročen. V poslovnem svetu kreira s strastjo in misijo, da podjetnikom in vsem ostalim posameznikom pomaga, da s poslovnim in socialnim mreženjem lažje dosežejo tako poslovne kot osebne cilje. 

V Sloveniji spada med redke posameznike, ki so na podlagi večletnih raziskav in lastnih 20 letnih izkušenj v prodaji, vodenju prodajnih ekip in svetovanju, razvil unikaten sistem poslovnega in socialnega mreženja. Vse skupaj temelji na lastni proaktivnosti, na tem, da se ukvarjamo s pravimi posamezniki, da kreiramo dolgoročno kakovostne odnose in posledično imamo iz naslova mreženja vse možne bonitete.

Boško je poznavalec sistema mreženja, ki svoje znanje in izkušnje prenaša naprej. Skupinam in posameznikom pomaga, kako graditi osebni odnos v okviru poslovnega mreženja, kako začeti pogovor, kako navezovati stike, kako čez čas pridobiti več poslovnih pobud, informacij in pravih oseb v svoji poslovni mreži.   

Mateja Tišler

Direktorica upravljanja s kadri, Ljubljanske mlekarne

Mateja Tišler

Matic Žmuc

Direktor Zavoda Ypsilon

Matic Žmuc

je vodja marketingu v fintech podjetju MBILLS. Skrbi za strateški razvoj in upravljanje blagovne znamke mBills ter snovanje in izvajanje celostne marketinške strategije. Sodeluje tudi pri produktnem vodenju in in raziskavi ter analizi najnovejših trendov v industriji. Pri svojem delu se osredotoča na uporabnike, skrb za usklajenost marketinških aktivnosti s celostno strategijo in koherenten nastop na vseh kanalih pa sta njegovi najvišji prioriteti. Kot vodja ekipe ožjih sodelavcev skrbi za njihov profesionalni razvoj in karierni napredek. 

Matic je tudi direktor Zavoda Ypsilon, kjer mladim z izobraževanji, priložnostmi za povezovanje in mentorstvi pomaga graditi uspešno kariero. Svoj prosti čas namenja tudi mentorstvu mladih marketinških navdušencev za spodbudo na začetku njihove karierne poti.

Partnerji

Prijava in cena

Izobraževanje vključuje:

– 24 pedagoških ur intenzivnih delavnic in praktičnega dela
– Psihološko testiranje
– Strokovnjake iz praks
– Mreženje s podjetji
– Pregled življenjepisa in motivacijskega pisma
– Potrdilo o udeležbi na programu

Cena izobraževanja za študente samoplačnike je 40€ (z DDV). V primeru, da je plačnik podjetje pa 50€ (brez DDV).

Po izpolnitvi prijavnega obrazca boš prejel potrditev o prijavi na tvoj e-poštni naslov.

Račun bo izdan na naslov, ki ga boš vpisal v prijavni obrazec, po izvedbi izobraževanja.

Pomembne informacije o registraciji

PRIJAVI SE

Ostani v stiku s fakulteto tudi po študiju.

Pridruži se Alumni EF.
Povežimo se!